Vaardigheden Receptionist
Vaak is het contact met de receptionist het eerste contact dat een potentiële klant of partner met een organisatie heeft. Niet voor niets wordt de receptionist vaak het visitekaartje van de organisatie genoemd. Aan een receptionist(e) worden dan ook vaak de nodige eisen gesteld. In de module Vaardigheden voor de Receptionist wordt dan ook veel aandacht besteed aan de communicatieve vaardigheden via de balie en telefoon.
Dagelijks starten
Deze training, onder begeleiding van een ervaren trainer, start dagelijks in onze Office Leercentra in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. De data zijn in overleg te plannen, binnen onze openingstijden. Je kunt alle trainingen bij ons doorlopen zodat je continu begeleiding hebt van de docent, maar je kunt ook ze thuis of op je werk volgen via onze e-learning.

GEMIDDELDE TRAININGSDUUR:
1 dag of 2 dagdelen
LESTIJDEN:
Flexibel, zelf te plannen
START:
In overleg, kan direct
TRAININGSPRIJS ALL-IN:
€ 375,00 BTW vrijgesteld
Inhoud van de training:
- Werkzaamheden receptionisten
- Telefoneren
- Uiterlijke verzorging
- Documenteren
- Calamiteiten
- Verzorging ontvangstruimte
- Klachtenbehandeling
- Serviceverlening
- Gastvrouw/gastheer
- Veiligheid