Klantcontacten
Tijdens de cursus Klantcontacten ben je bezig met mondelinge en schriftelijke contacten. Eén van de onderwerpen is klachtenafhandeling. Eigenlijk moet je blij zijn met een klacht! Het feit dat iemand de moeite neemt een mail te sturen of een telefoontje te plegen, houdt in dat hij/zij een kans geeft een eventueel gemaakte fout te herstellen of een misverstand op te lossen. Zolang er maar alles aan gedaan wordt om tot een oplossing te komen, mag je een klacht best nuchter bekijken: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Lestijden | Start | Taal | Trainingsprijs all-in |
---|---|---|---|
Flexibel, zelf te plannen |
In overleg, kan direct |
Nederlandstalig |
€375,- BTW vrijgesteldE-learning only: €300,- |
Betalen in termijnen
Het is mogelijk om de prijs van deze blended learning training te betalen in 4 termijnen van € 100,-.
Mocht je de training in termijnen willen betalen dan kun je dit aangeven in het opmerkingenveld bij Direct aanmelden óf Informatie aanvragen formulier.
Inhoud van de training
Offerte
- soorten
- inhoud
- tips voor het schrijven van een goede offerte
- een offerte schrijven (vaardigheid)
Nederlandse taal: spelling
- klinkers en medeklinkers
- bijvoeglijk naamwoord
- tussenletter -n- en tussenletter -s-
- aaneenschrijven van woorden
- woorden met c en k
Nederlandse taal: schrijfstijl
- lange zinnen en foute zinsconstructies
- zinnen in bedrijvende en lijdende vorm schrijven
- ingewikkeld woordgebruik
- grammaticale fouten en stijlfouten
- tips om de schrijfstijl te verbeteren
(Commercieel) zakelijke correspondentie
- briefindeling en de opzet van een zakelijke brief
- schrijven van een informatieverzoek (vaardigheid)
- beantwoorden van een informatieverzoek (vaardigheid)
- uitnodigingsbrief schrijven (vaardigheid)
- betalingsherinnering en aanmaning schrijven (vaardigheid)
- klachtenbrief schrijven (vaardigheid)
- circulaire schrijven (vaardigheid)
- bestelling, orderbevestiging en betalingsbevestiging schrijven (vaardigheid)
Verkoopgesprek
- koude verkoop en verkoopinformatie
- een verkoopgesprek voeren (vaardigheid)
- een verkoopinformatiegesprek voeren (vaardigheid)
Mondeling presenteren
- hulpmiddelen bij een presentatie
- een presentatie maken
- voorbereidingen voor een presentatie
- tips voor het houden van een lezing / presentatie
- een groepspresentatie verzorgen (vaardigheid)
Relatiebeheer
- beheer van klantgegevens
- contact houden met de klant
- netwerken
- klachtenafhandeling
- een klacht schriftelijk afhandelen (vaardigheid)
E-learning training
Wanneer jij je hebt aangemeld voor deze training ontvang je na betaling de login gegevens voor deze e-learning.
Deze training is inclusief:
- 4 Maanden toegang tot de e-learning
- Digitaal lesboek
- Een forum waar je vragen kunt stellen
Vooropleiding en studieduur
Een minimale vooropleiding op het niveau VMBO KB (Kaderberoepsgerichte leerweg) is aan te bevelen.
We raden je aan om deze cursus tien weken in te plannen. De studiebelasting is negen tot elf klokuren per week. Natuurlijk kun je de studieduur naar wens aanpassen, afhankelijk van de tijd die je beschikbaar hebt.
Proefles
Wil je graag weten hoe onze blended learning omgeving eruitziet en hoe deze leeromgeving werkt? Bekijk eens een gratis proefles van Klantcontacten
Diploma / Certificaat
Deze cursus kun je afsluiten met een landelijk erkend LSSO-examen dat via de exameninstantie Examenbureau LSSO wordt afgenomen in één van de examencentra van dit examenbureau. Bij voldoende resultaat geeft dit recht op een landelijk LSSO-erkend certificaat.
Informatie over de examens (examendata en –locaties, examengeld en aanmelding) tref je aan op www.examenbureaulsso.nl.